När ni flyttar in

Telias Kundtjänst

Vid problem med TV, bredand eller telefoni så ska ni kontakta Telias kundservice på följande telefonnummer: 020-240 250

 

Fiberkonverter

I varje lägenhet finns en fiberkonverter, se bild.

Fiberkonvertern får ni inte ta bort. När ni målar om där fiberkonvertern är var försiktig då den innehåller känsliga komponenter som måste fungera för att ni ska ha de digitala tjänsterna. Om fiberkonvertern är trasig så måste ni kontakta Telias kundtjänst för att få en tekniker komma ut och laga den.

 

 

 

 

 

 

 

 

När ni flyttar in i föreningen

Den utrustning som finns för att kunna använda sig av föreningens digitala tjänster tillhör föreningen. Ni som flyttar in i området ska kontakta styrelsen för att få nedanstående utrustning för att kunna se på TV, bredband och telefoni. Kontakta styrelsen på följande e-postadress: styrelsen@lovholmenhusnr1.se för att komma överens om när utrustningen ska överlämnas.

 

Följande utrustning ska finnas hos varje hushåll:

 

  • 2 st TV-boxar Motorola VIP 1003 med två av varje: fjärrkontroll, nätverkskabel, Scart-kabel, AC adapter, HDMI-kabel
  • 1 st router/gateway av märket Thomson (svart/vit) med följande tillbehör: 2 st nätverkskablar, strömadapter och delningsdosa

 

BRF Lövholmenhus nr 1